Latest News

Midday sparkle

Who said a silver sequin dress is not meant to be worn in the middle of the day! As you can see I did just that and what do you know, the world is still spinning?! I felt I should mark the beginning of spring somehow and leaving a sparkle trail behind seemed like a perfectly reasonable idea. 

The long cardigan I threw over it and the western style boots are the elements I used to dress it down a bit. I was not about to blind a significant part of the good people of Bucharest.
The photos were taken by Costin who, I promise, wasn’t harmed much in the process!

RO
Iata cum am sarbatorit eu 1 martie si inceputul primaveri – am purtat o rochie cu paiete in mijlocul zilei si a fost grozav! Cum am mai zis si cu alte ocazii incerc sa fiu vizibila din spatiu in eventualitatea unui contact extraterestru prietenos.
Fotografiile sunt facute de Costin care a avut rabdare si s-a plimbat cu mine pana am gasit niste locuri cu lumina potrivita si mai putin populate. Nu ne-am ratacit pentru ca, exact ca in poveste, am marcat drumul cu un sir de paiete argintate.

In cazul in care nu stiati inca, miniPrixdesfasoara in prezent o promotie care va permite cumpararea unui numar impresionant de produse, peste 30.000 de articole de imbracaminte si incaltaminte cu preturi  foarte mici: 6, 9, 19 si 29 lei.

Tinuta pe care o port este compusa aproape integral din piese care fac parte din aceasta campanie si pe care le-am ales din magazinul miniPrix Militari. Rochia cu paiete si cardiganul lung gri au costat 9 lei fiecare, iar cizmele din piele au fost 20 de lei.
Cred ca acesta este unul dintre outfiturile mele preferate desi aproape nimeni nu a crezut ca au costat atat cat v-am zis!
Cizmele in special sunt senzationale – dintr-o piele extrem de fina prelucrata manual!
Acestea nu sunt singurele achizitii pe care le-am facut la miniPrix – o sa va arat restul in articolul urmator!

 I'm wearing:
  belts  / curele - vintage
sequin dress, cardigan  / rochie paiete, cardigan lung - miniPrix
western boots / cizme - miniPrix
  jewelry / bijuteri - random brand
bag / geanta - Marks&Spencer

 Ce ziceti? Stiati de campanie? Ati gasit deja ceva frumos?

No comments:

Post a Comment

Tattoo Mbooyz Designed by Mbooyz Template Copyright © 2015

Theme images by Bim. Powered by Blogger.