Latest News

Event: Band of Creators in Wonderland

One of the perks of being a fashion blogger is the chance to attend cool events and exclusive runway shows. Sure, many of them will prove disappointing, but that wasn’t the case for the one I went to the last day of March. Band of Creatorsin Wonderland got me excited from the second I got the invitation! It almost seemed like something that could have been thrown in my honor, so I had to go!

The Alice in Wonderland decor was super fun and whimsical and created a story for the runway show of 10 up and coming Romanian designers that got to reveal their spring-summer collections.

My outfit had a Red Queen vibe with my new red dress worn under a tuxedo shaped trench. The head accessory featuring a blue bird is handmade by me and the shoes are new so I couldn’t wait to wear them for one more minute.

Unde am fost in ultima zi din martie? In Tara Minunilor, unde altundeva? Echipa Band of Creators din spatele magazinului online si showroom-ului cu acelasi nume, a construit unul dintre cele mai elaborate si reusite decoruri pe care le-am vazut pana acum la un eveniment din Romania.

Mi-a placut extrem de tare efortul de a organiza ceva cu poveste in space, mai ales ca rezultatul a fost super reusit. Cei de la Band of Creators trebuie felicitati pentru originalitate si executia impecabila.


Decorul inspirat din Alice in Wonderland pus in scena in gradina unui mare hotel bucurestean, a servit ca pretext pentru lansarea colectiilor de primavara-vara a 10 designeri romani aflati la inceput de drum: 109, Aer Wear, Beliv, Crepe Black Collar, Florentina Giol, Ana Maria Gal, Sandra Galan, Adriana Goilav, Alina Morar si Dorv Clothing.

Makeup-ul realizat de echipa coordonata de Alexandru Abagiu si hair styling-ul de care s-au ocupat cei de la Beauty District au reprezentat, cu siguranta, inca un aspect pozitiv care a contribuit la atmosfera aproape magica. Cand vine vorba de colectiile prezentate, mi-au placut foarte mult tinutele in culori pastelate, imprimeurile florale si croielile avangardiste. Am pregatit si cateva colaje cu tinutele mele preferate din prezentarea de moda!

Ana-Maria Gal (linii simple si feminine si cel mai frumos imprimeu floral pe care l-am vazut in ultimul timp).
Aer Wear (tinute urbane cu detalii avangardiste - as purta oricand rochia albastra sau combinatia de pantaloni cu talie inalta, crop top si vesta drapata).
109 (Rochia creion cu cu decupaj si portjartier este probabil preferata mea, urmata de rochiile lungi din materiale fluide).
Alina Morar (negru, alb si animal print in combinatii moderne - imi place enorm rochia neagra din stanga - este atat de simpla, dar ingenioasa!)
Beliv (rochia lunga cu guler si taieturi pe umeri este absolut superba!)
Florentina Giol (o colectie super reusita cu piese versatile: rochia trench cu umerii goi si combinatia negru-nude in doua tinute diferite, au fost preferatele mele )

Este posibil ca la un moment dat sa fi simtit ca evenimentul a fost organizat in onoarea mea. Pana la urma, ma cheama Alice si am fost in Tara Minunilor deci exista o legatura, fie ea si contextuala!

Desi terminasem o zi de lucru de 12 ore, am avut destula energie - probabil de la prea mult zahar (inghetata La Strada si briosele dementiale au fost apreciate din plin de cineva obsedat de dulciuri ca mine si s-au potrivit perfect cu tema evenimentului). Prezentarea de moda a fost urmata de un recital live al trupei Dekadens. M-am simtit excelent si am facut o multime de poze iar evenimentul a fost un sfarsit perfect pentru o zi de luni! 


Outfitul meu are o usoara tenta de The Red Queen cu toate ca nu a fost premeditat, m-am gandit mai mult la ceva care sa mearga de la job la un evenimnet cu dress code cu doar o schimbare de pantofi (da, aveam pantofii in geanta si i-am incaltat chiar inainte sa ajung, spre oroarea lui Costin care evident habar nu are ca-i imposibil sa stai 14 ore in tocuri de 12 cm!!!).

In general merg pe ce-mi place mai mult din garderoba mea in momentul respectiv si de data aceasta am purtat o rochie rosie cu volum si un trench rosu cu croiala tuxedo de care sunt indragostita. Bentita cu pasare alabastra este facuta de mine si o gasiti pe celalalt blog de care ma ocup.

 Photos: me, Costin, Band of Creators
 I’m wearing:
red dress / rochie rosie - 6ks (here)
  butterfly belt / curea fluture - vintage
black pumps / pantofi - Asos
  red trench / trench rosu - tbdresses (here)
rings / inele - Forever 21
bag / geanta  - Debenhams
blue bird headband /bentita pasare - made it myself (see more in my Etsy store)
 

No comments:

Post a Comment

Tattoo Mbooyz Designed by Mbooyz Template Copyright © 2015

Theme images by Bim. Powered by Blogger.