Latest News

In the jungle (How to wear... animal print)

Imprimeul animal print este un subiect controversat in Romania si de cele mai multe ori asociat cu lipsa de bun gust, moravuri indoielnice si lipsa totala a sofisticarii. Motivele sunt foarte, foarte multe: sutele de persoane care ne ranesc vizual pe strada, pe internet, la televizor, in ziare drapate in sclipici, silicon si… imprimeuri “animalice”.

Asta nu insemana insa ca nu poti arata extraordinar de bine alegand o tinuta cu accente animal print – eu zic ca orice poate arata bine daca este ales cu atentie si integrat intr-o tinuta frumoasa. In ultimul an am strans cateva zeci de fotografii cu tinute punctate de haine animal print care, zic eu, contrazic prejudecatile de care am vorbit mai sus.  Toate mi se par extrem de frumoase si sofisticate.

In caz ca vreti cateva sfaturi generice despre cum sa purtati un astfel de imprimeu am mai scris un articol pe acest subiect acum ceva timp - il putei citi aici!

Nu va spun cat de mult am suspinat dupa aceasta rochie Rodarte pentru Target, mai ales dupa ce am vazut-o purtata de Mina si Keiko Lynn. Cel mai frumos detaliu sunt cu siguranta fundele prinse pe spatele rochiei.

 Mina cu care am norocul de a fi si prietena stie foarte bine cum sa integreze haine cu celebrul imprimeu in tinute neasteptate si fermecatoare.
Kelly (The Glamurai
 Carolina (Fashion Squad)

Soundtrack: Azi ascut Mika - By the time!

No comments:

Post a Comment

Tattoo Mbooyz Designed by Mbooyz Template Copyright © 2015

Theme images by Bim. Powered by Blogger.